Inskolning



Manfred är nu inskolad på dagis. Inskolningsdagarna gick över förväntan. Manfred klappade glatt händerna bara vi närmade oss dagis och tittade inte ens efter mig när jag gick. Igår var första dagen han lämnades där för att jag skulle jobba och då tjöt han när jag gick. Men fröknarna sa att han hade varit glad hela dagen efter att jag gått.

Signe tycker inte om när de andra barnen klappar allt för mycket på Manfred. Då säger hon att ”det är min Lillebror” och fröknarna får förklara att han även är de andra barnens nya kompis. Signe kan tydligen också bli lite avis när Manfred får för mycket uppmärksamhet av fröknarna. Signe har kommit in i en ny period av att kissa på sig. Fröknarna tror att det kan va en reaktion på Manfred. Inte helt omöjligt. Och Manfred har kommit in i en period av att sova väldigt oroligt, säker en reaktion på inskolningen.


Nyfrissad är han också!


Kommentarer
Postat av: Berit

Oj, vad stor han ser ut på bilderna och vilka blå ögon ! Han kommer att bli en tjejtjusare tror Farmor.

2012-06-06 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0