1,5 kilo ring



 1,5 kilo rockring var det här! Vadderad med vågig/knölig insida. Gör skitont att rocka med den! Men det ska tydligen ge volangen massage. Smal midja utlovas men är väl som med alla träningsredskap, de ger smal midja om man använder dem.

Ser urfånig ut och Mathias hånar.

Inger köpte vanliga barnrockringar åt oss och en lite mindre till Signe. De är nästan omöjliga att hålla kvar uppe, för lätta och för små. Då är den stora runga ringen lätt att rocka med i gemförelse. Men barnringarna är jobbigare, får rocka som tusan för att hålla dem i rörelse.  

Jag har blåmärken efter ca 2 min! Prickig!

Manfred gråter högt när jag rockar. Han tycker inte om när jag beter mig konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0