Djur i bur är vi allihopa...

...allihopa allihopa!

I måndags började jag läsa min sista kurs till undersköterska. Läser kursten sjukvård och är klart 18 maj. Signes dagistimmar är utökade och Manfred är hemma med mig och läser teori. I april börjar praktik. Manfred har inte börjar dagis och Mathias går i skolan samtidigt som jag förväntas ha praktik på heltid. Inger har gått med på att komma hit och mer eller mindre bo här den månaden. Vet inte hur detta ska gå men alla blir nog tvungna att trolla med knäna.

I måndags körde Mathias Signe till dagis innan han åkte till sin praktik. Problemet var bara att dagis var stängt så Signe kom hemåkande igen. Jag löste plugga/passa barn problemet så här...



Det är tur att arbetsbördan från skolan inte känns övermäktig. Jag hinner plugga det jag behöver under Manfreds sovstunder. Funderar, lite drygt, över hur människor utan barn kan vara stressade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0