Kattvakt

Vi har blivit med katt! I två veckor inhyser vi Marres två odjur vid namnen Idun och Saga. Hoppas att katterna sköter sig och charmas Mathias så att det snart inskaffas en permanent inneboende. Jag har längtat efter katt länge nu och det är mysigt att bli terroriserad av dem. De hittar på saker jag inte hade en aning om att man kunde göra, som att sitta på köksfläcken, det hade jag själv aldrig provat… De testar mina nerver med att äta på mina blommor, riva på min soffa och sprida ut kattsand i badrummet. De kompenserar med att vara söta och båda barnen är väldigt roade. Signe är duktig med dem och förtjust men inte för på och Manfred kuttrar glatt åt dem. Än så länge går det bra.


Idun


Saga


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så himla fina och älskar ju såklart namnen! :) Hoppas det går bra och dom inte klöser sönder alltför mycket.

Kraam

2012-03-16 @ 15:48:55
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Marre

Vilka fina bilder du tagit!

2012-04-13 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0